-->

2015. július 28., kedd

Bemutatkozás - Becktoria Miller

Hellóóó!
Ebben a bejegyzésben, nem másról lenne szó, mint rólam.:)

A nevem Becky Viktoria Miller, a való életben nem található a nevemben sem Rebeka, sem Viktória, ez olyasfajta írói név. Én vagyok a blog egyik főadminja. Nos, imádok szerkeszteni, nekem ez nem hobbim, hobbim az élet. Nagyon rég óta csatlakoztam a blogger-hez körülbelül olyan 3 és fél éve, kisebb szünetekkel, és rengeteg bloggal vagyok állandó a honlapon. Egy valódi cicaimádó leány lennék, egyszerűen imádom a cicákat. Persze sem a kutya, sem a ló nem maradhat ki a listából. Mint említettem, hobbijaim közé tartozik az; élet, a kézilabda, és az írás. Sok példaképpel rendelkezem, ezek közül a legnagyobbak; Ariana Grande, Ashley Benson és Holland Roden. Magyarországon elismert sorozatfüggő vagyok, és most nem, nem viccelek. Unalomból összeszámoltam és 16 sorozatot nézek folytonosat, ezek közül a kettő kedvencem a: Pretty Little Liars, és a Teen Wolf. Jó, igen, igen, persze, a Vámpírnaplók is. Rengeteg stílusú zenét hallgatok a kedvenceim a; rock és a pop. Ha már a rock-nál tartunk kedvenc bandáim a: Bring Me The Horizon, Green Day, Arctic Monkeys na és persze a Nirvana. Rengeteg ember elírja KURT Cobain nevét, de igen, mondhatom (Isten nyugasztalja!) Kurt is a példaképeim közé sorolható. Már nem tudom mit írjak magamról, kifogytam az ötletekből. Ezért kaptok tőlem egy GIF-et méghozzá Kurt-ról. 


Ölelés,



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden jog fenntartva! Lopásért következmény jár! Sunlight Team