-->

2015. július 28., kedd

Kritika #1 - Egy senki naplója



A blogért katt --> xxx


Tartalom:
Ahogy elnéztem a címet, rögtön az jutott eszembe: ebbe érdemes lesz beleolvasni.
Igazam is volt. Ez valóban egy igényes blog, eredeti tartalommal, nem mindenféle karatyolás, hogy milyen volt az író napja, hogy milyen problémákkal küzd stb...
Ez más... A blog maga az író és az író maga a blog. Kevés olyan blog van, ami így megragad engem.
A tartalom kivetíti elénk az író gondolatait. Az egész blog magáról az íróról szól. Arról, hogy hogyan elmélkedik az élet rejtelmeiről és hogyan próbálja az leírni felénk a maga saját gondolkodásmódjával és gondolataival. Ilyennel tényleg ritkán találkozik az ember. Lehet tanulni a blogodból. Az ember elolvas egy bejegyzést és belelát a gondolataiba az írónak, és maga is elmélkedik a leírt sorokon.

A menüben lényegesen megfogott a ,,kategóriafelhő".
Részletesen leírja, hogy mi található a blogon. Ez nagyon ötletes.

Nagyon tetszett, hogy magáról, a pályafutásáról, az életéről is írt ,,az író tükörképe menüpontban"

Előszó- ez a cím a többivel ellentétben nem igazán ötletes, nem fogott meg. Nem paszol a többi kreatív címhez. Viszont a tratalma másról árulkodik. Jól megragadja, hogy lényegében mi is ez az egész blog és felkelti az olvasó érdeklődését.

A bejegyzések jól megfogalmazva, helyesírási hibákat csak elvetve találok.

10/9.5

Design:

Nekem elsőre nagyon tetszett. Megadja azt a hangulatot, ami a bejegyzésekben is van. Egyszerű, de nem is kell több. A fejléc igazán tetszett. Üres, de pont ez a cél. Egy üres lélek, aki keresi a válaszokat az élet rejtelmeire. Nekem rögtön lejött, hogy miről is akar ez a blog szólni.


10/10

Én még talán nem olvastam, ilyen szokatlan és érdekes blogot, örülök, hogy belépillanthattam és véleményt írhattam róla.

Öszesen: 20/19.5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden jog fenntartva! Lopásért következmény jár! Sunlight Team