-->

2015. július 29., szerda

Bemutatkozás - Nicolette F.

Halihó!
Mint a címből is látszik, ez lenne az én bemutatkozásom. Egy éve öltöttem magamra a Nicolette F. nevet (ti hívhattok simán Nicolettnek). Ez az írói álnevem, ami igazából eredeti nevem angolra fordított változata.
Hogy ki is vagyok én? Egy őrülten nagy maximalista, aki az élet minden terén a tökéletességre törekszik. A szabadidőmben tanulok (igen, még nyáron is előfordul), szerkesztek, írok és olvasok. Egy igazi könyvmollyal álltok szemben. Kiemelném két kedvenc trilógiámat, ami pedig nem más, mint Az útvesztő és A párválasztó. Zenei téren nem vagyok válogatós, pop, punk vagy rock, bármi jöhet. Kedvenc bandám az 5 seconds of summer. Imádom őket. Rengeteg sorozatot is nézek, azokból horror kivételével bármit megnézek.
Elég sokat írok, jelenleg egy történetem publikus, s még egy van elrejtve word dokumentumaim között. Nekem az írás a menedékem. Életem egy nehéz időszakán ez segített túllépni. Az írással kifejezhetem a gondolataimat, az érzéseimet.
Emellett designban is tevékenykedek (értsd: képszerkesztés). Tőlem fejléceket és könyvborítókat rendelhettek, de ezek mellett vállalok kritikát is. Sajnos kódolni nem tudok, de életcélom megtanulni.

xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden jog fenntartva! Lopásért következmény jár! Sunlight Team