-->

2015. július 28., kedd

Bemutatkozás - Rosaly J.

Sziasztok.
Most olvashattok egy kicsit rólam.
Ki is lennék én?
Az igazi nevem, nem titok, Linda. Korom és a lakhelyem szerintem nem rád tartozik. Elég annyi, hogy tizenvalahányadik életéveimet élem, Szlovákia a lakhelyem.



Hobbijaim közül:
Szeretek képet szerkeszteni- meglepő, nem? :)
 Nagyon szeretek énekelni, ahogy sokan mások is. Mindenki azt mondja, hogy jó hangom van, de én önbizalomhiányos vagyok. Szeretek énekelni, csak a szüleim előtt nem.
További hobbim a rajzolás. Néha, ha van rá időm, szívesen rajzolgatok, persze csak nagyon ritkán.
Szeretek táncolni és sportolni,főleg korcsolyázni, focizni.
És az írásról ne merészeljek elfeledkezni. Mert írni nagyon szeretek. Fogalmazási pályázatotok, meseíró versenyen és  még egyéb versenyeken szoktam részt venni. A blogos történetírás is az egyik kedvencem.

Kedvenc színészem/énekesnőm:

Kedvenc színésznőmnek tartom Jenette Mccurdy-t. Nagyon szeretem a sorozatokat amiben szerepel, nagyon jól játszik. Ezenkívül Amanda Seyfried is ott van a kedvencek között. Kedvenc énekesnőm Ariana Grande. Nagyon szeretem a hangját és a zenéjét. Demi Lovatot sem hagyom ki.

Kedvenc állataim közé tartoznak: a kutya... hát mi más? Ebből kiindulva a farkasok. És a nagymacskákról, mind a párduc, se feledkezzünk meg. Ha már itt tartunk, akkor a lovakat is idesorolhatjuk.

Most akkor a személyiségemről szólva:
Mindenkivel úgy viselkedek, ahogyan ők bánnak velem. Szoktam bunkó lenni, ezzel csak eltakarom a valódi, kedves, segítőkész, kihasználható szívemet.

És végül a külsőmről: Sötétbara szemű és hajú lány vagyok, jelenleg rózsaszín csíkocskákkal a hajában. Elég hosszú a hajam. Barátságos arcom van. Elég alacsony vagyok.


Ennyi lenne rólam, köszi, ha elolvastad.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden jog fenntartva! Lopásért következmény jár! Sunlight Team